שאלות ותשובות
הזמנות באיסוף עצמי
מחסן היבואן :
הסדנא 8 חולון יחידה 16 קומת קרקע
שעות פעילות: ראשון עד חמישי 11:00-18:00
הזמנות שבוצעו עם איסוף מסניף חולון – ניתן לאסוף יום עסקים לאחר מכן .
*הזמנות שהוגדרו כ”הזמנה מוקדמת” זמן איסוף ההזמנה יהיה זהה לזמן האספקה שצויין בעמוד המוצר ולא יום/יומיים אחרי,כמוצר רגיל שקיים במלאי.
איסוף עתידי:
ההזמנות יהיו מאוחסנות ללקוחות בסניפים עד שבוע מיום ההזמנה, במידה ולקוח יגיע לאסוף בפרק זמן מאוחר יותר יש להודיע לשירות הלקוחות יום לפני ההגעה על מנת שנוכל להכין את ההזמנה בזמן.
איסוף מהיום להיום:
לקוחות המעוניינים לאסוף את המוצר מהיום להיום, יכולים לעשות זאת בתיאום מראש מול שירות הלקוחות בטלפון או בוואטצפ של האתר- וזאת בתנאי וההזמנה בוצעה עד השעה 12:00 .
כן, יחד עם זאת מומלץ לוודא שהמוצר שתרצו לרכוש זמין לאיסוף מיידי
תשלום במזומן אפשרי רק ברכישה בסניף ולא באתר.
זמני ומעקב משלוחים
משלוח רגיל עד הבית:
תוך 7 ימי עסקים , לא כולל את יום ההזמנה עצמו.
רוב ההזמנות מסופקות תוך 72 שעות.
יישובים מרוחקים, בסיסי צה”ל, ובתי חולים יש לקחת בחשבון עיכוב של עוד 1-2 ימים.
משלוח לנק’ איסוף:
תוך 7 ימי עסקים , בעת הגעת החבילה לסניף החלוקה תקבלו הודעת סמס עם מספר מדף.
משלוח למוצרים ב”הזמנה מוקדמת“:
זמן האספקה יצויין בעמוד המוצר שבחרתם ובעמוד התשלום וסיכום ההזמנה.
משלוח אקספרס מהיום להיום:
הזמנות שבוצעו עד השעה 12:00 יסופקו כבר באותו היום בין השעות 15:00-20:00 בערב.
משלוחי אקספרס זמינים רק למוצרים שבמלאי,ורק באזור המרכז והשפלה. למפת אזורי משלוחי אקספרס ניתן להיכנס לעמוד משלוחים .
ביום יציאת החבילה לחברת המשלוחים: תקבלו למייל איתו ביצעתם את ההזמנה מספר מעקב וקישור למעקב אחר החבילה.
ביום יציאת החבילה אליכם: תקבלו הודעת סמס מחברת השליחויות וגם השליח יתקשר אליכם לפני ההגעה – חשוב להיות זמינים בנייד ביום החלוקה בשביל למנוע עיכובים מיותרים.
לא, כל ההזמנות מתבצעות מראש ובאתר .
החלפות/ביטולים/אחריות
חברתנו מאפשרת ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא תוך 14 יום וקבלת החזר כספי.
לצורך ביטול יש לצרף מספר הזמנה/חשבונית וליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הודעת וואטצפ מייל או שיחה טלפונית.
החזר כספי:
הזמנות שבוטלו טרם יציאת החבילה לחברת השליחויות:
זכאים להחזר כספי מלא בניכוי דמי ביטול על סך 5% מסכום העסקה.
הזמנות שבוטלו לאחר יציאת החבילה לחברת המשלוחים:
זכאים להחזר כספי מלא בניכוי עלויות המשלוחים (הלוך-חזור) ו5% דמי ביטול.
הזמנות שבוטלו לאחר הגעת המוצר אליכם/מקבל ההזמנה ובתוך 14 יום :
זכאים להחזר כספי במידה והמוצר באריזתו המקורית ,ובניכוי עלויות משלוחים (הלוך-חזור) ו5% דמי ביטול.
לקוחות המעוניינים להחזיר את המוצר עצמאית לאחד הסניפים – ראשים ויתקבל החזר כספי בניכוי משלוח הלוך ו5% דמי ביטול.
הזמנות שבוטלו בעקבות פגם במוצר:
מוצר שדווח בעת קבלתו כפגום ועד 14 יום מרכישתו, חברתנו תישא בעלויות המשלוחים ככל והיו לצורך החלפה למוצר תקין או החזר כספי מלא להחלטת הלקוח.
על כל המוצרים שלנו בלי יוצא מן הכלל יש אחריות למשך 12 חודשים, לצורך מימוש האחריות יש לתאם הגעה מול שירות הלקוחות ולהגיע לבית העסק ברחוב הסדנא 8 חולון לצורך החלפה/תיקון.
ניתן להחליף כל מוצר שנרכש תוך 14 יום ובתנאי שנשאר באריזתו המקורית – לצורך החלפה ניתן להגיע לבית העסק ברחוב הסדנא 8 חולון בתיאום מראש או באמצעות שליח שיגיע ויבצע את ההחלפה בתוספת תשלום.