מתנה רכה לגיל הרך בובות הפרווה הן מתנה מנצחת לתינוק. הן נעימות למגע, לרוב צבעוניות, לעיתים מגיעות בדמויות של חיות שונות ותתפלאו- בובות הפרווה תורמות להתפתחות התינוק. הרכות של בובות הפרווה מאפשר מישוש וגמישות של אצבעות הידיים ומסקרנות את התינוק. ותינוקות, בניגוד למבוגרים, לא משחקים ומתעסקים רק עם הידיים, אלא עם הגוף כולו – ממששים, מושכים, מרגישים ומגלים.

תינוקות מנסים לחקור כל דבר ומכיוון שאינם יציבים עדיין ושרירי גופם עוד מתחזקים, מעדיפים לתת להם לשחק בצעצועים רכים, שלא יסכנו את התינוק ולוכן הרבה סבים וסבתות, דודים ודודות וגם אמהות ואבות – בוחרים בבובות פרווה כצעצוע מועדף לתינוק.
למרות שבובות הפרווה מגיעות במגוון רחב של דמויות וביניהן כל עולם החיות (כמעט) – הדובי ענק כבובת הפרווה האהובה ביותר. תגידו שזה בגלל הפרצוף החמוד, הבעת הפנים התמימה, הידיים והרגליים המתכוננים לחיבוק… כנראה שפשוט כל מה שיש בו מתחבר לקסם אחד שעובד!!

איך בוחרים בובת פרווה לתינוק גם בובות פרווה צריך לדעת לבחור כשמדובר בתינוק ולשים לב לבטיחות.בטיחות:

גדלים מומלצים של בובות פרווה הגדלים הנפוצים של בובות פרווה לתינוקות הם הבובות הקטנות או הדובים הענקיים.
בובות פרווה קטנות: נוחות למשחק, מאפשרות לתינוק לאחוז בבובה באופן יציב יותר ולנענע אותה מצד לצד. וזה קוראים בעצם לשחק 🙂בובות ענק: חוויה של רכות עוטפת וגירוי מרתק עבור התינוק הקטן, לנסות לטפס עליו, להיתמך בו ולשחק עם כל כולו.תתפלאו! אבל ישנם הורים שמרדימים את התינוק על בובת פרווה ענקית בטענה שהתינוק נרדם בקלות וברוגע עד שעובר למיטתו.
צבעבדרך כלל בובה לתינוק תהיה צבעונית וזאת גם כדי לתת לו להשתעשע וללמוד את גווני העולם החדש ולהתחבר לעולם הצבעים. אבל גם אם בחרתם סגנון אחר, זיכרו שהתינוק הוא יצור שאוהב להתעסק וללכלך, אז אולי לא כדאי ללכת על לבן למרות שתמיד אפשר לכבס.

הכי חשוב לזכור.לעומת הצעצועים האחרים, החיתולים המתכבסים והחולצות שהופכות לקטנות – בובות הפרווה נשארות לעוד הרבה זמן ומלוות את התינוק לעיתים גם עד לגיל מאוחר.תחשבו על זה כשאתם בוחרים עבורם בובות פרווה.