איזה טייפקאסט של נשים אוהבות דובי ענק?

הבחורה שתאבד פעימה מדובי ענק, היא קודם כל ללא ספק בחורה עם טעם טוב. מניסיון, המתנה הזו תמיד עושה וואוו אחד גדול בגלל שהיא כל כך מרשימה ולא צפויה. אבל יש כמה מכנים משותפים שהופכים את זה למתנה “בול” שתהיה תפורה בדיוק למידות שלה. רוצה לדעת אם הבחורה שלך היא אחת מהן? בבקשה

אם הבחורה שלך עונה על 3 או יותר מהסעיפים הבאים, הגעת ל 99% סיכוי שהמתנה הזאת תעיף לה את הפוני, גם אם אין לה אחד כזה.

אסתטיקה
הבחורה שלנו אוהבת להיות נקיה ואסתטית. מקפידה על לוק בדוק, יש לה סטייל והיא תמיד יודעת מה היא אוהבת. היא תדאג שהשיער שלה נראה טוב, שהאודם יושב בול במקום, שהבגדים תואמים וכל זה גם כשהיא הולכת למכולת.

סדר ונקיון

היא אוהבת שהכל נקי סביבה, שנוח לה במרחב הביתי של עצמה. נהנית מניחוחות נעימים ומשקיעה בקרם גוף, בושם וסבון פילינג שיעשה לה כיף להתפנק. כן. הבחורה הזו אוהבת להכניס את הספא הביתה. היא גם תדאג למקום טוב לדובי הענק שלה. הוא ישב לו בנוח על המיטה בתוך ממלכה משלו ופשוט יעשה לה כיף על הלב כשהוא מעריץ אותה מרחוק.

צוחקת גם מבדיחות קרש

הבחורה שלנו מסרבת לעזוב את התמימות. רק תן לה סיבה לחיוך להעלות על הפנים והיא תעשה את זה. ציניות וגסויות זה פחות הסגנון שלה. היא TENDER. הכי מתוקה שיש! כשהיא תראה דובי ענק, חיוך ענק יעלה ביחד איתו.

אוהבת מחמאות
היא אוהבת תשומת לב ומחמאות. אוהבת להרגיש מיוחדת, מחוזרת, להרגיש מוגנת. היא אחת שתתן לגבר שלה לדאוג לה והיא תסמיק כבר בחיזור הראשון.
היא תדע מתי מתכוונים כשנותנים לה מחמאה, אבל גם כשהיא לא לגמרי מאמינה היא עדיין תהנה ממנה… כי לא באמת אכפת לה.

סופרת לייקים

מסתבר שחובבות הדובי הענק הן גם חובבות סלפי, תמונות יפות ומחמיאות. כשמספר הלייקים באינסטגרם עולה… אז כן. זה נחמד לה. אבל- לפעמים היא דווקא תעדיף להעלם, להיות קצת בעצמה ולעזוב את הפריים. כי היא גם אוהבת שיש לה את העולם שלה, לחשוב, לפנות זמן לעצמה, כשאף אחד לא מפריע.

חולה על הצורה של הדונאטס
הבחורה שלנו אוהבת מתוקים, גם אם היא בדיאטה. ולא רק מתוקים, היא אוהבת את הצורה שלהם. את היופי שבצבע הוורוד, את הקצפות המעוצבות, זה עושה לה כיף בעיניים  כי זה מתוק. תרתי משמע!!

היא מחבקת
היא טיפוס חם. אבל היא לא תהיה הראשונה להביע רגשות כי יש בה עדינות. לפחות לא בהתחלה..
אבל גם אם היא לא תודה החום הזה חשוב לה. זאת גם הסיבה שהיא תתרגש כשהיא תקבל דובי ענק שהוא סמל לחיבוק.

אוהבת שוקו

היא תשתה קפה או תה אבל גם לפעמים תמצא אותה עם שוקו. גם שוקולד זה דבר שלא תתנגד אליו כשהיא רוצה להעלות את מצב הרוח

מעדיפה את הפיג’מה

בבית היא אוהבת להרגיש בממלכה שלה וכשמגיע זמן כירבול היא תכנס לתוך פיג’מה מתוקתקת ונעימה. היא לא תלך יחפה בחוץ אלא תבחר בנעלי בית למה? כי היא סוג של נסיכה. ונסיכה יש רק באגדות איפה שגם דובי הענק נמצאים;)

יש לה יומן סודי

היא תכתוב את הדברים האישיים בתוך יומן שלה ורק שלה. היא מחוברת לעצמה ותמיד משאירה איזה סוד מהעולם שבחוץ. לאחת כזו הדובי הענק נותן תחושה נעימה של תמימות. חבר קרוב עם מבט תמיד שתמיד נמצא שם כשהיא צריכה והוא תמיד מזכיר לה אהבה, רומנטיקה ותחושה חמימה.

אוהבת עיצוב

היא פיין. המצעים של המיטה שלה תמיד תואמים, יש לה טאצ’ עיצובי משלה שנותן אופי לחדר ובמקום כזה, הדובי הענק משתלב בול. הוא הפריט המשלים שעושה לה וואו. כמו שהיא אוהבת.

חובבת פרוות

כן. היא אוהבת להתחמם בחורף עם פרווה נעימה והיא זו שיהיה לה פונפון פרוותי מחובר לקצה העט. היא גם תרגיש את המעיל לפני שהיא קונה, כי התחושה של הבד הנעים הוא חשוב לה!! דובי ענק פרוותי לגמרי מוצא חן בעינה וכשהיא תקבל אותו היא ישר תבדוק, תמשש ותרגיש עד כמה הוא רך ונעים למגע.

מצאת 3? יותר?
אז קודם כל זכית בבחורה שנעים להיות לידה, כזו שכיף לפנק.
אם בא לך להפתיע אותה במשלוח ענק של אהבה, בוא לבקר בחנות דובי הענק שלנו =)


איזי טו גיפט
אוהבים אנשים שאוהבים דובים