עמוד החזרות

  • החזרת מוצר בעקבות פגם או ליקוי: מוצר שהגיע פגום ללקוח החברה תחליף ללקוח/ה למוצר חליפי תקין בכפוף למלאי הקיים ועד ל5 ימי עסקים מעת הודעת הפגם. חברתנו תיישא בעלויות השילוח הלוך וחזור,במידת הצורך החברה תזכה את הלקוח בזיכוי כספי מלא על המוצר במקרה של ביטול ובתנאי שהלקוח הודיע על החזרה תוך 48 שעות מעת קבלתו ובתנאי שהמוצר לא ניזוק ונפגם .  
  • החזרת מוצר שלא בעקבות פגם או ליקוי: לקוחות המעוניינים לבטל את הזמנתם , ראשים לבטל תוך 14 ימים מעת קבלת המוצר בכפוף לחוק להגנת הצרכן, וזאת במידה והמוצר לא נפגם או נגרם לו בלאי . הלקוח יישא בעלויות השילוח הלוך וחזור(ככל ויהיו) וכן דמי ביטול על סך 5% מעלות המוצר. 
  • אופן הודעה על ביטול עסקה: לקוחות המעוניינים לבטל את הזמנתם מכל סיבה שהיא יכולים לשלוח מייל לכתובת: [email protected] עם שם ומספר הזמנה או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות .
  • אופן החזרת מוצרים: החזרת/תיקון מוצר מתבצעת בבית העסק בלבד או באמצעות שליח מטעמנו בתוספת תשלום(על סך 45 ש”ח) שיגיע לאסוף את המוצר ויחזירו לבית העסק. יש לארוז את המוצר בעת ההחזרה ב2 שקיות אטומות כפי שקיבלתם את המוצר, מוצר שיגיע פגום בעקבות שימוש או עקב נזק בעת השילוח-לא ינתן זיכוי בגינו.