שאלות בנושא משלוחים

  • זמני פעילות חברת השליחויות: ימים א’ עד ה’ (לא כולל שישי,שבת וחגים)
  • זמן אספקה: 1-5 ימי עסקים(לא כולל יום ההזמנה עצמו) למעט חריגים שיכולים להתעכב בעוד מספר ימים.
  • מעקב משלוחים-לצורך מעקב אחר המשלוח : https://eazy2gift.co.il/about-us/tracking_numbers
  • שינוי פרטי משלוח– ניתן לבצע שינוי לכתובת המשלוח במידה והמשלוח טרם הגיע למחסן המיון באזור החלוקה.
  • עדכון נייד איש קשר– במידה והנייד שהוכנס בהזמנה לא יהיה זמין בעת החלוקה יש לעדכן אותנו בהקדם על מנת שלא יהיו שיבושים באספקה.
  • ביטול משלוח– לקוחות המעוניינים לבטל את המשלוח מכל סיבה שהיא,יכולים לבטל ללא עלות כל עוד הוא לא נאסף ע”י חברת המשלוחים, במידה והמשלוח כבר ייצא הלקוח יישא בעלויות השילוח הלוך-חזור בכפוף לתעריף המשלוחים כפי שמופיעים בעמוד התשלום.
  • תזמון מועד הגעת המשלוח: ביום האספקה תשלח ללקוח הודעת סמס עם פרטי הקשר של השליח . לקוחות המעוניינים לתזמן שעה לחלוקה , יכולים לברר זאת מול הנהג רק באותו היום, אך לרוב לא ניתן לעשות זאת. ניתן לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת ואין צורך להמתין בבית להגעת הנהג.
  • משלוחי אקספרס- משלוחים מהיום להיום להזמנות שהתקבלו עד השעה 12:00, הזמנות לאחר שעה זו ימסרו ביום למחרת. אין משלוחי אקספרס בימי שישי-שבת וחגים. משלוחי אקספרס הם לאזורים הבאים בלבד: אור יהודה,אזור,בני ברק,באר יעקב,בת ים,גני תקווה,גבעת שמואל,הרצליה,חולון,יהוד,משמר השבעה,פתח תקווה,סביון,קרית אונו,רמת גן,תל אביב, ראשון לציון,רמלה,לוד,רמת השרון,רחובות,נס ציונה.
  • מפת אזורי חלוקה משלוחי אקספרס מהיום להיום:
  • משלוחי אקספרס
  •