עמוד משלוחים

  • זמני פעילות חברת השליחויות: ימים א’ עד ה’ לא כולל שישי,שבת וחגים.
  • זמן אספקה: בכפוף לזמני האספקה המצויינים בעמוד המוצר. 
  • משלוחים משולבים: לקוחות הרוכשים מספר פריטים בהזמנה , וישנם פריטים היוצאים ממחסנים שונים,הלקוח יקבל אותם ב2 משלוחים נפרדים בכפוף לזמני האספקה של כל פריט.
  • מעקב משלוחים-לצורך מעקב אחר המשלוח יש לדעת את “מספר הזיהוי” של המשלוח שלך דרך האזור האישי או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות-קיים מוקד מידע טלפוני הפעיל לרשותכם בכל ימות השבוע 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע במספר 0732171717 כמו”כ ניתן להיכנס לאתר – http://chita-m.com/run_public1/ להקליד מספר זיהוי משלוח, ומקבלים את סטטוס ההזמנה. 
  • שינוי פרטי משלוח– ניתן לבצע שינוי לכתובת המשלוח במידה והמשלוח טרם הגיע למחסן המיון באזור החלוקה.
  • ביטול משלוח– לקוחות המעוניינים לבטל את המשלוח מכל סיבה שהיא,יכולים לבטל ללא עלות כל עוד הוא לא נאסף ע”י חברת המשלוחים, לאחר מכן הלקוח יישא בעלויות השילוח בכפוף לתעריף המשלוחים כפי שמופיעים בעמוד התשלום.
  • תשלום במזומן– לא ניתן לשלם במזומן לחברת השליחויות מכיון שמדובר בחברה חיצונית, תשלום במזומן אפשרי רק במידה ואתם מגיעים לשלם באיסוף עצמי. 
  • תזמון מועד הגעת המשלוח: ביום האספקה תשלח ללקוח הודעת סמס עם פרטי הקשר של השליח . לקוחות המעוניינים לתזמן שעה לחלוקה , יכולים לברר זאת מול הנהג רק באותו היום, אך לרוב לא ניתן לעשות זאת. ניתן לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת ואין צורך להמתין בבית להגעת הנהג.