מה היא בדיוק כותנה אורגנית? 
כותנה אורגנית היא 100% כותנה והיא חייבת חותמת אישור בינלאומי המבטיח שאין בה חומרים סינטטיים או כימיקלים שעלולים לפגום באיכות הבד. 
כותנה אורגנית בהריוןנתחיל מזה שנשים רבות מעדיפות כותנה אורגנית בלי קשר להריון. הבד הזה הוא אוצרם הגלום של בעלי העור הרגיש שנוטים להתגרד או לפרוח במגע עם בדים סינטטיים. הבד הנושם והנעים של הכותנה האורגנית הוא מומלץ לכל אחד ואחת (מלבד מקרים נדירים) בשל החומר הטבעי ממנו היא עשויה.
בהריון, נשים רבות שלא השתמשו מעולם בכותנה אורגנית, מוצאות עצמן מחפשות את הכותנה האורגנית במוצרים שונים. הגוף שלנו משתנה במהלך ההריון ואנו מגדלות בגופינו עוד יצור חי, לכן גם לעיתים רגישות העור שלנו משתנה עקב השינוי ההורמונלי וגורמים נוספים. זאת הסיבה שמוצרי הריון איכותיים יעניקו לך את הטוב והמתאים ביותר.
3 הפריטים המומלצים לאישה בהריון – כותנה אורגנית
פרטי לבוש- מכנסיים, חולצות שמלות ומה שתעלי על דעתך, קיימים גם מכותנה אורגנית והם נעימים על הגוף, גמישים ומאפשרים לעור לנשום.פעם כל הבגדים שהיו עשויים כותנה אורגנית היו נחשבים ל “זרוקים” מעט, בעלי לוק דומה לפישתן. אבל גם אם הסגנון שלך הוא יותר אלגנטי תוכלי היום למצוא את הכותנה האורגנית גם מככבת בליין בגדי מעצבים שלא ישאירו אותך אדישה.
תחבושות כותנה אורגנית לאחר לידה – כיום את יכולה למצוא תחבושות רב פעמיות עשויות כותנה אורגנית. יותר אקולוגי וחסכוני ויש שיעידו שבהרבה יותר סופג, גם בלילה! (אגב נשים רבות משתמשות בהן בשל רגישויות או דלקות, גם אם הן אינן בהריון)
כרית הריון עשויה כותנה אורגנית- כרית הריון היא מוצר כמעט חובה לכל הריונית. כרית הריון ענקית מאפשרת תנוחה יציבה של כל הגוף ביתר נוחות ובמקסימום תמיכה לגב, לבטן, לצוואר ולגפיים. תהיי בטוחה שאם יש לך אחת כזאת, את הולכת לבלות איתה הרבה!! יש להקפיד על ציפית חיצונית עשויה 100% כותנה אורגנית. גם נעים. גם בריא. גם קל ופשוט לניקוי.
כותנה אורגנית 100% הפכה ליותר נפוצה עם המודעות הירוקה שהולכת ועולה ואכן, התגובות מדהימות. יש נשים רבות שמתוודעות לסוג הבד בהריון ולא מחליפות אותו אחר כך בשום דבר אחר.
גם לתינוקות יש ליין שלם עשוי כולו מכותנה אורגנית 100% שמלטף ושומר על הגוף הקטן והחמוד שלהם.
תנסי,
מקסימום תהני

באהבה,
EAZY2GIFT