מעקב אחר משלוח
- למעקב אחר המשלוח , יש להקליד את מספר המעקב שקיבלתם במייל-בקישור הבא: https://did.li/24V5q
- במידה ולא ידוע לכם מספר המעקב(נשלח למייל לאחר 1-3 ימים מיום ההזמנה) יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בצירוף מספר ההזמנה לצורך זיהוי.
- סטטוס משלוח: במידה ונוצר עיכוב בזמן האספקה שצויין, יש ליידע את שירות הלקוחות בהקדם- חברתנו תדאג לפנות למנהלי האזור ולוודא שיסופק בהקדם האפשרי, שימו לב – אין לנו קשר ישיר עם השליחים המחלקים ולכן אין ביכולתנו לדעת שעת הגעה אליכם, יש להיות זמינים ביום החלוקה והשליח יתקשר בהגעתו ליעד.
- ימי פעילות חברת השליחויות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00-18:00 (למעט ימי שבת ,ערבי חג וחגי ישראל)
- זמני אספקה משלוח רגיל: 7 ימי עסקים(לא כולל יום ההזמנה עצמו-יום הכנת החבילה) למעט אזורים חריגים שיכולים להתעכב בעוד מספר ימים(כגון: בסיסי צה”ל, יישובים , בתי חולים וכו’)
- רוב ההזמנות מסופקות תוך 72 שעות.
- מוצרים ב”הזמנה מוקדמת” יסופקו בהתאם למועד האספקה הרשום בעמוד המוצר.
- ביום ההפצה תקבלו הודעת סמס מחברת השליחויות ובנוסף השליח יתקשר אליכם בעת ההגעה ליעד.
- חברת השליחויות אינה מקבלת מזומן וכל ההזמנות מתבצעות בתשלום מראש.
- תזמון יום הגעה אינו אפשרי ומגיע בטווח הזמנים המופיע בעמוד המוצר, יחד עם זאת במידה והלקוח לא יהיה זמין או לא יהיה בבית בעת החלוקה, חברת השליחויות תוציא את החבילה להפצה פעם נוספת ללא עלות בימים הבאים.
- איסוף מנקודת חלוקה- זמן אספקה עד 7 ימי עסקים, יש להמתין לקבלת סמס עם מספר מדף וכתובת נקודת האיסוף במידה ובחרתם באפשרות זו.
- משלוחי אקספרס יתבצעו מהיום להיום בין השעות 14:00-20:00 בערב. הזמנות שיתקבלו עד 12:00 בצהריים ימסרו באותו היום, לאחר שעה זו ההזמנות ימסרו ביום העסקים הבא. שירות זה לא חלל בימי שישי שבת ערבי חג וחגי ישראל.
- מצורפת טבלת אזורי חלוקה למשלוחי אקספרס: