- שימו ❤️ – מספר ההזמנה שהתקבל מיד לאחר התשלום במייל שונה ממספר המעקב של חברת השליחויות-שנשלח כמה ימים לאחר ההזמנה בהודעת סמס.
- במידה ולא ידוע לכם מספר המעקב:(נשלח בסמס/מייל לאחר 1-3 ימי עסקים מיום ההזמנה(למעט הזמנות מוקדמות)) יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטצאפ בצירוף מספר ההזמנה לצורך זיהוי.
- בירור סטטוס משלוח: במידה ונוצר עיכוב בזמן האספקה שצויין, יש ליידע את שירות הלקוחות בהקדם- חברתנו תדאג לפנות למנהלי האזור ולוודא שיסופק בהקדם האפשרי, שימו לב – אין לנו קשר ישיר עם השליחים המחלקים ולכן אין ביכולתנו לדעת שעת הגעה אליכם, יש להיות זמינים ביום החלוקה והשליח יתקשר בהגעתו ליעד.
- ימי פעילות חברת השליחויות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00-18:00 (למעט ימי שבת ,ערבי חג וחגי ישראל)
- זמני אספקה: תוך 7 ימי עסקים(לא כולל יום ההזמנה עצמו-יום הכנת החבילה) למעט אזורים חריגים שיכולים להתעכב בעוד מספר ימים(כגון: בסיסי צה”ל, יישובים , בתי חולים, ואזורי מלחמה וכו’)
- מוצרים ב”הזמנה מוקדמת”: יסופקו בהתאם למועד האספקה הרשום בעמוד המוצר.
- עדכון ביום ההפצה: ביום ההפצה תקבלו הודעת סמס מחברת השליחויות ובנוסף השליח יתקשר אליכם לפני ההגעה ליעד. ככל וחברת המשלוחים לא הצליחה להשיג את הנמען יותר מ-3 פעמים שונות- חברת השליחויות תחזיר את החבילה לבית העסק ולא יתקבל החזר בגין המשלוח.
- תשלום במזומן: חברת השליחויות אינה מקבלת מזומן וכל ההזמנות מתבצעות בתשלום מראש דרך האתר.
- תזמון יום הגעה: אינו אפשרי ומגיע בטווח הזמנים ה-מופיע בעמוד המוצר, יחד עם זאת במידה והלקוח לא יהיה זמין או לא יהיה בבית בעת החלוקה, חברת השליחויות תוציא את החבילה להפצה פעם נוספת ללא עלות בימים החלוקה הבאים.
- משלוחי אקספרס: יתבצעו מהיום להיום בין השעות 12:00-20:00 בערב. הזמנות שיתקבלו עד 12:00 בצהריים ימסרו באותו היום, לאחר שעה זו ההזמנות ימסרו ביום העסקים הבא. שירות זה לא חל בימי שישי שבת ערבי חג וחגי ישראל.
- מצורפת טבלת אזורי חלוקה למשלוחי אקספרס: