עד %05 הנחה בכל האתר!
משלוחים חינם ברכישה מעל 004 ש"ח(למעט פופים)
כתובתנו: הסדנא 8 חולון חנייה חינם!
0
0

מעקב אחר משלוח

יש להקליד את מספר המעקב *שקיבלתם בסמס*
  • זמני אספקה: תוך 7 ימי עסקים(לא כולל יום ההזמנה עצמו-יום הכנת החבילה) למעט אזורים חריגים שיכולים להתעכב בעוד מספר ימים(כגון: בסיסי צה”ל, יישובים , בתי חולים, ואזורי מלחמה וכו’) 

 

  • מוצרים ב”הזמנה מוקדמת”: יסופקו בהתאם למועד האספקה הרשום בכותרת המוצר ובחשבונית.

 

 

  • שימו ❤️  – מספר ההזמנה שהתקבל מיד לאחר התשלום במייל שונה ממספר המעקב של חברת השליחויות-שנשלח כמה ימים לאחר ההזמנה בהודעת סמס.

 

  • במידה ולא ידוע לכם מספר המעקב:(נשלח בסמס/מייל לאחר 1-3 ימי עסקים מיום ההזמנה(למעט הזמנות מוקדמות)) יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטצאפ בצירוף מספר ההזמנה לצורך זיהוי.

 

  • בירור סטטוס משלוח: במידה ונוצר עיכוב בזמן האספקה שצויין, יש ליידע את שירות הלקוחות בהקדם- חברתנו תדאג לפנות למנהלי האזור ולוודא שיסופק בהקדם האפשרי, שימו לב – אין לנו קשר ישיר עם השליחים המחלקים ולכן אין ביכולתנו לדעת שעת הגעה אליכם, יש להיות זמינים ביום החלוקה והשליח יתקשר בהגעתו ליעד.

 

  • ימי פעילות חברת השליחויות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00-18:00 (למעט ימי שבת ,ערבי חג וחגי ישראל)

 

  • עדכון ביום ההפצה: ביום ההפצה תקבלו הודעת סמס מחברת השליחויות ובנוסף השליח יתקשר אליכם לפני ההגעה ליעד. ככל וחברת המשלוחים לא הצליחה להשיג את הנמען יותר מ-3 פעמים שונות- חברת השליחויות תחזיר את החבילה לבית העסק ולא יתקבל החזר בגין המשלוח. 

 

  • תשלום במזומן: חברת השליחויות אינה מקבלת מזומן וכל ההזמנות מתבצעות בתשלום מראש דרך האתר.

 

  • תזמון יום הגעה: אינו אפשרי ומגיע בטווח הזמנים ה-מופיע בעמוד המוצר, יחד עם זאת במידה והלקוח לא יהיה זמין או לא יהיה בבית בעת החלוקה, חברת השליחויות תוציא את החבילה להפצה פעם נוספת ללא עלות בימים החלוקה הבאים.

יצירת קשר