מדיניות ביטולים - Eazy2Gift

לקוחות יקרים, אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר, עם מגוון המוצרים החדשני והאיכותי ביותר, יחד עם זאת לקוחות המעוניינים לבטל את ההזמנה יפעלו לפי ההנחיות כדלהלן:

  1. שליחת מייל עם חשבונית עסקה למייל: [email protected]  תוך ועד 14 ימים מיום ביצוע העסקה בכפוף לחוק להגנת הצרכן- אנחנו נאשר במייל חוזר קבלת הביטול תוך 24 שעות מרגע שליחתו. 
  2. הזמנה שבוטלה אך טרם יצאה לשילוח תזוכה במלואה בניכוי עמלת סליקה (9.90 ש”ח) תוך 14 ימי עסקים (בכפוף למדיניות חברת הסליקה-מקס עסקים)
  3. הזמנה שבוטלה לאחר יציאת השליח ללקוח , תזוכה במלואה בניכוי עמלת הסליקה ועלות השילוח (כמפורט בחשבונית העסקה)
  4. יש לשמור את המוצר באריזתו המקורית ללא שימוש לצורך קבלת זיכוי בגינו. 
  5. מוצר שהגיע ללקוח וברצונו לבטל , יש לשלוח מייל ביטול כמו”כ יש למסור את המוצר הארוז למפעל שלנו בתל אביב באופן עצמאי, דואר רשום, או שליח . לאחר קבלת המוצר ובדיקת תקינותו יתבצע זיכוי לחשבון המזמין.
  6. החזר התשלום יבוצע באותה צורה אותה שילם הלקוח: לקוח ששילם במזומן , יקבל החזר במזומן, לקוח ששילם בהעברה יקבל החזר בהעברה וכו’.

איתכם ולמענכם תמיד ,צוות EAZY2GIFT